1px FAQ - odpowiedzi na często zadawane pytania

W jaki sposób złożyć zamówienie na stronie?

Rejestracja w naszym sklepie jest opcjonalna. Możesz złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji, po zapoznaniu się i akceptacji regulaminu.

Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe. W przypadku nowych klientów opcja zakupu z rejestracją jest przez nas polecane, ponieważ wówczas klient otrzymuje 5% rabatu na całe zamówienie.

 

Składanie zamówienie – wszystkie etapy:

  1. Po wyborze artykułu kliknij zielony przycisk „do koszyka”, aby dodać artykuł do zamówienia.
  2. Po dodaniu artykułu do koszyka, jeśli chcesz kontynuować zakupy naciśnij przycisk „kontynuuj zakupy”, a jeśli chcesz złożyć zamówienie – wybierz formę dostawy i płatności, a następne naciśnij przycisk „zamawiam”.
  3. Zostaniesz przeniesiony na nową stronę, gdzie pojawią się trzy opcje: „mam już konto w sklepie”. „nie mam jeszcze konta”, „zakupy bez rejestracji”.
  4. Po wybraniu opcji, uzupełnij swoje dane kontaktowe.
  5. Zaakceptuj regulamin i złóż zamówienie.
  6. Od tej pory otrzymasz na swój adres e-mail wiadomości o statusie realizacji zamówienia.

 

W jaki sposób zostanie zapakowana przesyłka?

Z uwagi na delikatność niektórych naszych produktów, dokładamy wszelkich starań, aby były one zabezpieczone w możliwie najlepszy sposób. Używamy do tego folii bąbelkowej, kartonów i innych miękkich wypełniaczy.

W sytuacji, gdy pomimo szczelnego zapakowania produkt dotrze do Ciebie uszkodzony, nie ma problemu z jego reklamacją. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie, bądź mailowo i poinformujesz nas o tym, potwierdzając to przesłanym zdjęciem.

 

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zawsze staramy się, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Średni czas oczekiwania na wysłanie zamówienia to kilka dni roboczych, w zależności od wybranego produktu. Informacja o czasie dostawy konkretnego przedmiotu znajdziesz po prawej stronie, po wejściu w produkt.

Natomiast czas dostawy uzależniony jest od wybranej firmy spedycyjnej. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Paczki w RUCHu, InPost Paczkomaty 24, Kuriera InPost, Przesyłki kurierskiej.

W przypadku wysyłki wielkogabarytowej, takiej jak meble, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym powiadomimy Cię drogą mailową. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować złożonego przez Ciebie zamówienia, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym.

W przypadku produktów wielkogabarytowych nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Jeśli zamówienie zawiera produkt o dużych rozmiarach lub produkt większy wraz z produktami mniejszymi, wyślemy dwie paczki w jednej cenie, a Ty otrzymasz dwa listy przewozowe.

 

W jaki sposób i kiedy mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie można zapłacić za zamówienie przelewem natychmiastowym, kartą płatniczą, BLIKiem, Google Pay lub tradycyjnym przelewem.

Pamiętaj, że zamówienia nieopłacone do 72h są automatycznie anulowane i może się zdarzyć, że nie będzie możliwości ich ponownego skompletowania.

 

Jak mogę zwrócić produkt?

Produkt możesz zwrócić na zasadach zawartych w regulaminie sklepu. Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania, bez konieczności podania przyczyny. W celu zwrotu przesyłki, wypełnij formularz dołączony do zamówienia oraz odeślij go razem ze zwracanymi przedmiotami. Produkty nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie fabryczne metki i oznaczenia. Prosimy również o dołączenie potwierdzenia zakupu – paragonu.

Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, aby nie zostały uszkodzone w transporcie i prześlij je na adres: ul. Króla Zygmunta Augusta 24/23 15-136 Białystok.

 

Czy mogę uzyskać poradę w sprawie produktu?

Zawsze staramy się, aby każdy nasz klient był w pełni usatysfakcjonowany nie tylko z produktu, ale i całego procesu zakupowego, dlatego chętnie służymy profesjonalną poradą. Nasi pracownicy posiadają dużą wiedzę z zakresu wystroju wnętrz oraz najnowszych trendów.

Poradę możesz uzyskać dzwoniąc: 519 849 565

Lub pisząc na maila: sklep@projecplus.eu

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczka w RUCHu) już od 300,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl