1px FAQ - odpowiedzi na często zadawane pytania

Składanie zamówienie – wszystkie etapy:
  1. Po wyborze artykułu kliknij zielony przycisk „do koszyka”, aby dodać artykuł do zamówienia.
  2. Po dodaniu artykułu do koszyka, jeśli chcesz kontynuować zakupy naciśnij przycisk „kontynuuj zakupy”, a jeśli chcesz złożyć zamówienie – wybierz formę dostawy i płatności, a następne naciśnij przycisk „zamawiam”.
  3. Zostaniesz przeniesiony na nową stronę, gdzie pojawią się trzy opcje: „mam już konto w sklepie”. „nie mam jeszcze konta”, „zakupy bez rejestracji”.
  4. Po wybraniu opcji, uzupełnij swoje dane kontaktowe.
  5. Zaakceptuj regulamin i złóż zamówienie.
  6. Od tej pory otrzymasz na swój adres e-mail wiadomości o statusie realizacji zamówienia.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Jak najbardziej, istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznego. Dzwoniąc do nas na numer 519 849 565 nie tylko przyjmiemy zamówienie, ale również doradzimy i pomożemy dobrać odpowiedni produkt.

Nasi pracownicy pracują w branży wnętrzarskiej wiele lat, znają najnowsze trendy i z wielką przyjemnością służą pomocą.

Czy rejestracja na stronie jest konieczna?

Rejestracja w naszym sklepie jest opcjonalna. Możesz złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji, po zapoznaniu się i akceptacji regulaminu.

Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe. W przypadku nowych klientów opcja zakupu z rejestracją jest przez nas polecana, ponieważ wówczas klient otrzymuje 5% rabatu na całe zamówienie.

Czy mogę odebrać osobiście zakupiony produkt?

Odbiór osobisty jest możliwy. Należy wybrać tę opcję podczas składania zamówienia na stronie.

W przypadku, gdy Klient chciałby przyjść do siedziby naszego biura i na miejscu zobaczyć produkt (przed złożeniem zamówienia na stronie) może obejrzeć wybrany produkt. Jednak jego zakup będzie możliwy dopiero po dokonaniu płatności za pomocą dostępnych opcji na stronie (również tradycyjnego przelewu).

W jaki sposób zostanie zapakowana przesyłka?

Z uwagi na delikatność niektórych naszych produktów, dokładamy wszelkich starań, aby były one zabezpieczone w możliwie najlepszy sposób. Używamy do tego folii bąbelkowej, kartonów i innych miękkich wypełniaczy.

Dbamy również o to, aby pakowania przebiegało w sposób ekologiczny.

W sytuacji, gdy pomimo szczelnego zapakowania produkt dotrze do Ciebie uszkodzony, nie ma problemu z jego reklamacją. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie, bądź mailowo i poinformujesz nas o tym, potwierdzając to przesłanym zdjęciem.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zawsze staramy się, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Średni czas oczekiwania na wysłanie zamówienia to kilka dni roboczych, w zależności od wybranego produktu. Informacja o czasie dostawy konkretnego przedmiotu znajdziesz po prawej stronie, po wejściu w produkt.

Natomiast czas dostawy uzależniony jest od wybranej firmy spedycyjnej. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem ORLEN Paczka, InPost Paczkomaty 24/7, Kuriera InPost, Przesyłki kurierskiej DPD, GLS.

W przypadku wysyłki wielkogabarytowej, takiej jak meble, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym powiadomimy Cię drogą mailową. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować złożonego przez Ciebie zamówienia, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym.

W przypadku produktów wielkogabarytowych nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Jeśli zamówienie zawiera produkt o dużych rozmiarach lub produkt większy wraz z produktami mniejszymi, wyślemy dwie paczki w jednej cenie, a Ty otrzymasz dwa listy przewozowe.

W jaki sposób i kiedy mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie można zapłacić za zamówienie przelewem natychmiastowym, kartą płatniczą, BLIKiem, Google Pay lub tradycyjnym przelewem.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem prosimy o dokonanie wpłaty na adres:

PROJECT PLUS SP. Z O.O.

Domaniewska 17/19 lok.133, 02-672 Warszawa

89 1140 2004 0000 3702 7552 7015

W tytule podając numer zamówienia oraz imię i nazwisko.

Pamiętaj, że zamówienia nieopłacone do 72h są automatycznie anulowane i może się zdarzyć, że nie będzie możliwości ich ponownego skompletowania.

Jak mogę zwrócić produkt?

Produkt możesz zwrócić na zasadach zawartych w regulaminie sklepu. Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania, bez konieczności podania przyczyny. W celu zwrotu przesyłki, wypełnij formularz dołączony do zamówienia oraz odeślij go razem ze zwracanymi przedmiotami. Produkty nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie fabryczne metki i oznaczenia. Prosimy również o dołączenie potwierdzenia zakupu – paragonu.

Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, aby nie zostały uszkodzone w transporcie i prześlij je na adres: ul. Króla Zygmunta Augusta 24/23 15-136 Białystok.

Czy posiadacie produkty wykonane z ekologicznego tworzywa?

W ofercie naszego sklepu powiadamy wiele produktów, które są wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska. Wśród nich można wyróżnić na przykład popularne przedmioty zrobione z drewna bambusowego.

Również podczas pakowania dbamy o to, aby używać ekologicznych tworzyw, a przy tym odpowiednio zabezpieczyć zakupiony produkt.

Czy mogę uzyskać poradę w sprawie produktu?

Zawsze staramy się, aby każdy nasz klient był w pełni usatysfakcjonowany nie tylko z produktu, ale i całego procesu zakupowego, dlatego chętnie służymy profesjonalną poradą. Nasi pracownicy posiadają dużą wiedzę z zakresu wystroju wnętrz oraz najnowszych trendów.

Poradę możesz uzyskać dzwoniąc: 519 849 565

Lub pisząc na maila: sklep@projectplus.eu

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (ORLEN Paczka) już od 300,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl