- Po wyborze artykułu kliknij zielony przycisk „do koszyka”, aby dodać artykuł do zamówienia.
- Po dodaniu artykułu do koszyka, jeśli chcesz kontynuować zakupy naciśnij przycisk „kontynuuj zakupy”, a jeśli chcesz złożyć zamówienie – wybierz formę dostawy i płatności, a następne naciśnij przycisk „zamawiam”.
- Zostaniesz przeniesiony na nową stronę, gdzie pojawią się trzy opcje: „mam już konto w sklepie”. „nie mam jeszcze konta”, „zakupy bez rejestracji”.
- Po wybraniu opcji, uzupełnij swoje dane kontaktowe.
- Zaakceptuj regulamin i złóż zamówienie.
- Od tej pory otrzymasz na swój adres e-mail wiadomości o statusie realizacji zamówienia.
FAQ - odpowiedzi na często zadawane pytania
Jak najbardziej, istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznego. Dzwoniąc do nas na numer 519 849 565 nie tylko przyjmiemy zamówienie, ale również doradzimy i pomożemy dobrać odpowiedni produkt.
Nasi pracownicy pracują w branży wnętrzarskiej wiele lat, znają najnowsze trendy i z wielką przyjemnością służą pomocą.
Rejestracja w naszym sklepie jest opcjonalna. Możesz złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji, po zapoznaniu się i akceptacji regulaminu.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe. W przypadku nowych klientów opcja zakupu z rejestracją jest przez nas polecana, ponieważ wówczas klient otrzymuje 5% rabatu na całe zamówienie.
Odbiór osobisty jest możliwy. Należy wybrać tę opcję podczas składania zamówienia na stronie.
W przypadku, gdy Klient chciałby przyjść do siedziby naszego biura i na miejscu zobaczyć produkt (przed złożeniem zamówienia na stronie) może obejrzeć wybrany produkt. Jednak jego zakup będzie możliwy dopiero po dokonaniu płatności za pomocą dostępnych opcji na stronie (również tradycyjnego przelewu).
Z uwagi na delikatność niektórych naszych produktów, dokładamy wszelkich starań, aby były one zabezpieczone w możliwie najlepszy sposób. Używamy do tego folii bąbelkowej, kartonów i innych miękkich wypełniaczy.
Dbamy również o to, aby pakowania przebiegało w sposób ekologiczny.
W sytuacji, gdy pomimo szczelnego zapakowania produkt dotrze do Ciebie uszkodzony, nie ma problemu z jego reklamacją. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie, bądź mailowo i poinformujesz nas o tym, potwierdzając to przesłanym zdjęciem.
Zawsze staramy się, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Średni czas oczekiwania na wysłanie zamówienia to kilka dni roboczych, w zależności od wybranego produktu. Informacja o czasie dostawy konkretnego przedmiotu znajdziesz po prawej stronie, po wejściu w produkt.
Natomiast czas dostawy uzależniony jest od wybranej firmy spedycyjnej. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem ORLEN Paczka, InPost Paczkomaty 24/7, Kuriera InPost, Przesyłki kurierskiej DPD, GLS.
W przypadku wysyłki wielkogabarytowej, takiej jak meble, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym powiadomimy Cię drogą mailową. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować złożonego przez Ciebie zamówienia, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym.
W przypadku produktów wielkogabarytowych nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Jeśli zamówienie zawiera produkt o dużych rozmiarach lub produkt większy wraz z produktami mniejszymi, wyślemy dwie paczki w jednej cenie, a Ty otrzymasz dwa listy przewozowe.
W naszym sklepie można zapłacić za zamówienie przelewem natychmiastowym, kartą płatniczą, BLIKiem, Google Pay lub tradycyjnym przelewem.
W przypadku płatności tradycyjnym przelewem prosimy o dokonanie wpłaty na adres:
PROJECT PLUS SP. Z O.O.
Domaniewska 17/19 lok.133, 02-672 Warszawa
89 1140 2004 0000 3702 7552 7015
W tytule podając numer zamówienia oraz imię i nazwisko.
Pamiętaj, że zamówienia nieopłacone do 72h są automatycznie anulowane i może się zdarzyć, że nie będzie możliwości ich ponownego skompletowania.
Produkt możesz zwrócić na zasadach zawartych w regulaminie sklepu. Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania, bez konieczności podania przyczyny. W celu zwrotu przesyłki, wypełnij formularz dołączony do zamówienia oraz odeślij go razem ze zwracanymi przedmiotami. Produkty nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie fabryczne metki i oznaczenia. Prosimy również o dołączenie potwierdzenia zakupu – paragonu.
Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, aby nie zostały uszkodzone w transporcie i prześlij je na adres: ul. Raginisa 73, 15-161 Białystok
W ofercie naszego sklepu powiadamy wiele produktów, które są wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska. Wśród nich można wyróżnić na przykład popularne przedmioty zrobione z drewna bambusowego.
Również podczas pakowania dbamy o to, aby używać ekologicznych tworzyw, a przy tym odpowiednio zabezpieczyć zakupiony produkt.
Zawsze staramy się, aby każdy nasz klient był w pełni usatysfakcjonowany nie tylko z produktu, ale i całego procesu zakupowego, dlatego chętnie służymy profesjonalną poradą. Nasi pracownicy posiadają dużą wiedzę z zakresu wystroju wnętrz oraz najnowszych trendów.
Poradę możesz uzyskać dzwoniąc: 519 849 565
Lub pisząc na maila: sklep@projectplus.eu
